Інтелектуальні випробування
2017-2018 н.р.
НАКАЗ № 152 від 22.05.2018р. "Про результати участі учнів гімназії у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» у 2017-2018 н.р. (І-ІІ етапи)"
НАКАЗ № 153 від 22.05.2018р. "Про результати участі учнів гімназії у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп̕ютерної грамотності «Бобер-2017» для учнів 2-11 класів у 2017-2018н.р."
НАКАЗ № 99 від 02.04.2018р. "Про підсумки участі учнів 2-11 класів гімназії у Всеукраїнському конкурсі з німецької мови «Орлятко» у 2017-2018н.р."
НАКАЗ №98 від 02.04.2018 "Про результати участь учнів 1-11 класів гімназії у Міжнародній природознавчій грі "Геліантус" у 2017-2018 н.р."
НАКАЗ №338 від 20.11.2017 "Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2017-2018н.р."
НАКАЗ № 357 від 30.11.2017р. "Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2017-2018н.р."
НАКАЗ №358 від 04.12.2017р. «Про результати участі учнів гімназії у ІІ (районному) етапі VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2017-2018н.р.
2015-2016 н.р.
СПИСОК обдарованих учнів 2015-2016
Інтелектуальні випробування 2015-2016н.р.
Підсумки проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2015-2016 н.р.
Підсумки проведення ІІІ (обласного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2015-2016 н.р.

Участь у конкурсі навчальних проектів «Intel ® Навчання для майбутнього»
2014-2015 н.р.
У 2014-2015н.р. з метою утвердження статусу української мови, піднесення її престижу серед української молоді, виховання поваги до культури і традицій українського народу було прийнято ряд управлінських рішень щодо участі учнів гімназії у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика:
- Наказ №317 від 30.10.2014р. «Про проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
- Наказ №341 від 21.11.2014р. «Про підсумки проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
- Наказ №354 від 05.12.2014р. «Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
- Наказ №357 від 05.12.2014р. «Про участь учнів гімназії у ІІІ (обласного) етапі ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
- Наказ №13 від 19.01.2015р. «Про участь школярів гімназії в ІV (заключному) етапі ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
Всього у І (шкільному) конкурсі з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р. брали участь 38 учні: 5-11 класів – 21; 3-4 класів – 17. Серед учнів 3-4 класів вибороли призові місця 12 учнів:
І місце – 1
ІІ місце – 5
ІІІ місце – 6
Серед 5-11 класів призові місця вибороли 17 учнів:
І місце – 0
ІІ місце – 8
ІІІ місце – 9
Для участі у ІІ (районному) етапі Конкурсу були направлені такі учні: Вельможко Олексій, 4 клас, Діденко З.М., Волощук Софія, 5 клас, Карпович Л.С., Шалатов Денис, 10 клас, Зарубіна Л.О., Кіріян Т.В.
У ІІ (районному) етапі конкурсу призове (І місце) посів Вельможко Олексій, Шалатов Денис і були направлені для участі у ІІІ (обласному) етапі.
Шалатов Денис посів ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі.
Керівнику навчально-методичної кафедри (НМК) вчителів філологів Кіріян Т.В. проаналізувати роботу вчителів української мови та літератури і цілеспрямовано готувати філологічно обдарованих учнів до участі у даному Конкурсі.
У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка, у ході організаційної роботи були прийняті такі управлінські рішення:
1.Наказ №316 від 30.10.2014р. «Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2014-2015н.р.»
У І (шкільному) етапі конкурсу брали участь 22 гімназиста, із них стали переможцями 17 учнів:
І місце – 0 учнів
ІІ місце – 10 учнів
ІІІ місце – 7 учнів
У команду для участі у ІІ (районному) етапі увійшли: Крошена Софія, 7 клас, вчитель Міщенко Г.Л., Меланко Владислава, 10 клас, вчитель Юрченко В.В., призових місць не вибороли, у ІІІ (обласному) етапі Конкурсу участі не брали.
У 2014-2015н.р. у районному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням брала участь Чугунова Ольга, учениця 11-А класу, яка посіла І місце у номінації «Історія України і державотворення» (керівник Супруненко А.Г., вчитель історії). Робота учениці була направлена до участі в ІІІ (обласному) етапі, призового місця не посіла.
У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», всього 55 учнів 1-4 класів, результати – не надійшли.
У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та компʼютерної грамотності «Бобер-2014», всього 40 учнів 2-11 класів, з яких:
«Відмінний результат» - 13 учнів
«Добрий результат» - 26 учнів
«Учасник» - 1
Учнів готували до участі в Конкурсі Михайленко Н.І., Урсуленко Н.О.
У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», всього учнів 7-11 класів - 15, яких готували Геда О.В., Крошен Д.В.,
Учні отримали такі результати:
Відмінно – 2 учні
Добре – 7 учень
Учасники – 6 учнів
У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру-2014». Всього брали участь 26 учнів гімназії:
Відмінний результат – 1 (Шалатов Денис, 10 клас, вчитель Богуславська Н.Г.)
Добрий результат – 22
Учасники – 3
У Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» у 2014-2015н.р. брали участь 23 учні 1-4 класів.
Учасники гри отримали такі результати:
«Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня» - 7
«Диплом ІІ ступеня Регіонального рівня» - 4
«Диплом І ступеня Регіонального рівня» - 1
«Диплом переможця» - 9
«Учасник» - 2
Переможців підготували вчителі Тільчарова Н.О., Рафа І.А., Діденко З.М., Остапенко О.С., Шкарупа Л.В.
У Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч» у 2014-2015н.р. брали участь 54 учні, отримали такі результати:
«Золотий Сертифікат» - 23
«Срібний Сертифікат» - 14
«Бронзовий Сертифікат» - 4
«Учасник» - 13
Їх підготували вчителі англійської мови Стецюра О.Л., Михалюк В.Б.
У Всеукраїнському конкурсі з українознавства «Патріот-2015» у 2014-2015н.р. брали участь 9 учнів, з яких:
«срібний» - 1
«бронзовий» - 1
«учасник» - 8 учнів

Велику роль у підготовці педагогічного колективу до роботи з обдарованими учнями відіграє проблемна тема гімназії «Проектування як особливий різновид організації сучасного навчально-виховного процесу, наукової та практичної діяльності в гімназії» у Вільнянській гімназії «Світоч», яка впроваджується в роботу гімназії другий рік. Тематичні засідання педагогічної ради, розширені засідання навчально-методичних кафедр, круглі столи, акмеологічні та андрагогічні практикуми, педагогічні консиліуми, наукові та науково-практичні конференції, майстер-класи, педагогічні читання сприяють підвищенню рівня педагогічної майстерності вчителів у роботі з обдарованими школярами, допомагають проводити відбір інноваційних технологій у роботі із здібними учнями. Це дає можливість отримувати результати на різних етапах інтелектуальних випробувань, Всеукраїнських заходах, конкурсах, турнірах, фестивалях, мистецьких акціях.
У гімназії «Світоч» створене розвивальне середовище - комфортні, затишні умови, забезпечення самостійної індивідуальної діяльності, емоційного благополуччя дитини у взаємодії з дорослими. Розвивальне середовище для дітей вибудовує педагог, створюючи максимально комфортні умови для можливості випробувати й використати свої здібності, творчий потенціал для утвердження власного образу «Я».
Головне у створенні розвивального середовища - це чітка система управління процесом розвитку творчих здібностей учнів у паралельній взаємодії з педагогами як провідниками нових ідей, методичних розробок, передового педагогічного досвіду, які є носіями інновацій як механізму одержання вищої якості освіти. Така система управління створена у гімназії і дозволяє активізувати інноваційні процеси у виборі методик, технологій, новітніх форм роботи з обдарованими учнями й отримати результат. |