Понеділок, 18.06.2018, 03:20
Головна Інтелектуальні випробування Реєстрація Вхід
Нагороди "Світоча"

Новини СВІТОЧА
ПЕРШОКЛАСНИКУ 2018 [3]
Інформація для батьків, чиї діти стануть першокласниками у 2018 році.
Навчання [105]
Наукова діяльність [74]
Виховні заходи [374]
Конкурси [126]
Соціально-психологічна служба [104]

Меню сайту

Перехід на сайти:





Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Інтелектуальні випробування

2017-2018 н.р.

НАКАЗ № 152 від 22.05.2018р. "Про результати участі учнів гімназії у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» у 2017-2018 н.р. (І-ІІ етапи)"

НАКАЗ № 153 від 22.05.2018р. "Про результати участі учнів гімназії у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп̕ютерної грамотності «Бобер-2017» для учнів 2-11 класів у 2017-2018н.р."

НАКАЗ № 99 від 02.04.2018р. "Про підсумки  участі учнів 2-11 класів гімназії у Всеукраїнському конкурсі з німецької мови «Орлятко» у 2017-2018н.р."                           

НАКАЗ №98 від 02.04.2018 "Про результати  участь учнів 1-11 класів гімназії у Міжнародній природознавчій грі "Геліантус" у 2017-2018 н.р."

НАКАЗ №338 від 20.11.2017 "Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2017-2018н.р."

НАКАЗ № 357 від 30.11.2017р. "Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів VIII  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2017-2018н.р."

НАКАЗ №358 від 04.12.2017р. «Про результати участі учнів гімназії у ІІ (районному) етапі VІІІ  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2017-2018н.р.

2015-2016 н.р.

СПИСОК обдарованих учнів 2015-2016

Інтелектуальні випробування 2015-2016н.р.

Підсумки проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2015-2016 н.р. 

Підсумки проведення ІІІ (обласного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2015-2016 н.р. 

 

 

Участь у конкурсі навчальних проектів «Intel ® Навчання для майбутнього»

 

2014-2015 н.р.

У 2014-2015н.р. з метою утвердження статусу української мови, піднесення її престижу серед української молоді, виховання поваги до культури і традицій українського народу було прийнято ряд управлінських рішень щодо участі учнів гімназії у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика:

  1. Наказ №317 від 30.10.2014р. «Про проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
  2. Наказ №341 від 21.11.2014р. «Про підсумки проведення І (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
  3. Наказ №354 від 05.12.2014р. «Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
  4. Наказ №357 від 05.12.2014р. «Про участь учнів гімназії у ІІІ (обласного) етапі ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»
  5. Наказ №13   від 19.01.2015р. «Про участь школярів гімназії в ІV (заключному) етапі ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р.»

Всього у І (шкільному) конкурсі з української мови імені Петра Яцика в 2014-2015н.р. брали участь 38 учні:  5-11 класів – 21; 3-4 класів – 17. Серед учнів 3-4 класів вибороли призові місця 12 учнів:

І місце – 1

ІІ місце – 5

ІІІ місце – 6

Серед 5-11 класів призові місця вибороли 17 учнів:

І місце – 0

ІІ місце – 8

ІІІ місце – 9

Для участі у ІІ (районному) етапі Конкурсу були направлені такі учні: Вельможко Олексій, 4 клас, Діденко З.М., Волощук Софія, 5 клас, Карпович Л.С., Шалатов Денис, 10 клас, Зарубіна Л.О., Кіріян Т.В.

У ІІ (районному) етапі конкурсу призове (І місце) посів Вельможко Олексій, Шалатов Денис і були направлені для участі у ІІІ (обласному) етапі.

Шалатов Денис посів ІІІ місце у ІІІ (обласному) етапі.

Керівнику навчально-методичної кафедри (НМК) вчителів філологів     Кіріян Т.В. проаналізувати роботу вчителів української мови та літератури і цілеспрямовано готувати філологічно обдарованих учнів до участі у даному Конкурсі.

У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка, у ході організаційної роботи були прийняті такі управлінські рішення:

1.Наказ №316 від 30.10.2014р. «Про підсумки проведення І (шкільного) та підготовку до ІІ (районного) етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у 2014-2015н.р.»

У І (шкільному) етапі конкурсу брали участь 22 гімназиста, із них стали переможцями 17 учнів:

І місце – 0 учнів

ІІ місце – 10 учнів

ІІІ місце – 7 учнів

У команду для участі у ІІ (районному) етапі увійшли: Крошена Софія, 7 клас, вчитель Міщенко Г.Л., Меланко Владислава, 10 клас, вчитель Юрченко В.В., призових місць не вибороли, у ІІІ (обласному) етапі Конкурсу  участі не брали.

У 2014-2015н.р. у районному етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням брала участь Чугунова Ольга, учениця 11-А класу, яка посіла І місце у номінації «Історія України і державотворення» (керівник Супруненко А.Г., вчитель історії). Робота учениці була направлена до участі в ІІІ (обласному) етапі, призового місця  не посіла.

У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», всього 55 учнів 1-4 класів, результати – не надійшли.

У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та компʼютерної грамотності «Бобер-2014», всього 40 учнів 2-11 класів, з яких:

«Відмінний результат» - 13 учнів

«Добрий результат» - 26 учнів

«Учасник» - 1

Учнів готували до участі в Конкурсі Михайленко Н.І., Урсуленко Н.О.

У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня», всього учнів 7-11 класів - 15, яких готували   Геда О.В., Крошен Д.В.,

Учні отримали такі результати:

Відмінно – 2 учні

Добре – 7 учень

Учасники – 6 учнів

У 2014-2015н.р. учні гімназії брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру-2014». Всього брали участь 26 учнів гімназії:

Відмінний результат – 1 (Шалатов Денис, 10 клас, вчитель Богуславська Н.Г.)

Добрий результат – 22

Учасники – 3

У Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» у 2014-2015н.р. брали участь 23 учні 1-4 класів.

Учасники гри отримали такі результати:

«Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня» - 7

«Диплом ІІ ступеня Регіонального рівня» - 4

«Диплом І ступеня Регіонального рівня» - 1

«Диплом переможця» - 9

«Учасник» -  2

Переможців підготували вчителі Тільчарова Н.О., Рафа І.А., Діденко З.М., Остапенко О.С., Шкарупа Л.В.

У Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч» у 2014-2015н.р. брали участь 54 учні,  отримали такі результати:

«Золотий Сертифікат» - 23

«Срібний Сертифікат» - 14

«Бронзовий Сертифікат» - 4

«Учасник» - 13

Їх підготували вчителі англійської мови  Стецюра О.Л., Михалюк В.Б.

У Всеукраїнському конкурсі з українознавства «Патріот-2015» у 2014-2015н.р. брали участь 9 учнів, з яких:

«срібний» - 1

«бронзовий» - 1

«учасник» - 8 учнів

Велику роль у підготовці педагогічного колективу до роботи з обдарованими учнями відіграє проблемна тема гімназії  «Проектування як особливий різновид організації сучасного навчально-виховного процесу, наукової  та практичної діяльності в гімназії»  у Вільнянській гімназії «Світоч», яка впроваджується в роботу гімназії другий рік. Тематичні засідання педагогічної ради, розширені засідання навчально-методичних кафедр, круглі столи, акмеологічні та андрагогічні практикуми, педагогічні консиліуми, наукові та науково-практичні конференції, майстер-класи, педагогічні читання сприяють підвищенню рівня  педагогічної майстерності вчителів у роботі з обдарованими школярами, допомагають проводити відбір інноваційних технологій у роботі із здібними  учнями. Це дає можливість отримувати результати на різних етапах інтелектуальних випробувань, Всеукраїнських заходах, конкурсах, турнірах, фестивалях, мистецьких акціях.

У гімназії «Світоч» створене розвивальне середовище - комфортні, затишні умови, забезпечення самостійної індивідуальної діяльності, емоційного благополуччя дитини у взаємодії з дорослими. Розвивальне середовище для дітей  вибудовує педагог, створюючи максимально комфортні умови для можливості випробувати й використати свої здібності, творчий потенціал для утвердження власного образу «Я».

Головне у створенні розвивального середовища - це чітка система управління процесом розвитку творчих здібностей учнів у паралельній взаємодії з педагогами як провідниками нових ідей, методичних розробок, передового педагогічного досвіду, які є носіями інновацій як механізму одержання вищої якості освіти. Така система управління створена у гімназії і дозволяє активізувати інноваційні процеси у виборі методик, технологій, новітніх форм роботи з обдарованими учнями й отримати результат.

Гордість 2016-2017 н.р.

Пошук

Перехід на сайти:

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту

Відділ освіти, молоді та спорту Вільнянської РДА

Вільнянська райдержадміністрація

Запорізька облдержадміністрація

Департамент освіти і науки Запорізької облдержадміністрації

Запорізька область.ІСУО

Курс ШКОЛА

ЗОІППО

Інформатика та інформаційні технології в освіті. Кафедра ЗОІППО

ЗапоВікі (нова)

Методичний портал (статті) на ЗапоВікі

Віртуальні РМО вчителів району на новій ЗапоВікі

Школа сучасних знань

Спільнота Moodle

Юний програміст

Методичний портал

Дошкільний навчальний заклад №6 "Дзвіночок"

Електронна реєстрація в ДНЗ

Телеканал УТ-1

Острів ЗНАНЬ

Погода у Вільнянську


Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів

Вільнянська гімназія "Світоч". Адміністратор сайту Михайленко Н.І. © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz