8 квітня для світочан виявилося досить незвичайним днем, адже вчителі відпочивали, а учні проводили уроки. Хоча питання вчительського відпочинку досить спірне, адже їхнім дублерам-одинадцятикласникам знадобилися поради і підтримка – виявилося, що педагогічна праця не така вже й легка.

Серед одинадцятикласників попередньо було визначено учнів-дублерів вчителів та класних керівників, вони отримали настанови та завдання, поспілкувалися із вчителями-предметниками і, здається, були повністю готовими до проведення Дня самоврядування, хоча дехто й намагався в останню мить відмовитись від цієї затії. Так чи інакше, але ця середа для них почалася проведенням виховної години з попередньо визначеної теми, також вони провели анкетування серед учнів з питань виховної роботи у «Світочі» та здали опрацьовані результати до кімнати учнівського самоврядування.

Загалом, роботи в одинадцятикласників було достатньо: проводити уроки з обраного предмету, чергувати на постах у коридорах, щоперерви навідуватися до своїх класних колективів та ще й готувати з ними підсумкову газету. Дехто з учнів не сповна справилися із поставленими перед ними задачами: були проблеми із дисципліною, своєчасністю виконання завдань, підготовкою до уроків, проте більшість з них залишилися задоволеними проведеним днем та все-таки визнали, що вчителем бути – цікава, проте нелегка справа.
Після підведення підсумків роботи класних колективів учні-дублери зібралися разом на круглий стіл «День самоврядування – цікаво і корисно», де, презентуючи підсумкові газети, підвели підсумки своєї участі у світочанському Дні самоврядування та поділилися один з одним враженнями від нього. Із газет, виготовлених класами, була оформлена виставка «День самоврядування у «Світочі» на першому поверсі гімназії. |