|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
 | |  |
| Новини СВІТОЧА » Соціально-психологічна служба
25 лютого в рамках проведення Дня цивільного захисту під час виховної години класні керівники вкотре нагадали учням правила безпечної поведінки в разі надзвичайних ситуацій: яким сигналом в гімназії сповіщають про термінову евакуацію, що мати при собі, як і куди виходити та як себе поводити. В той же день була проведена навчальна евакуація учнів «Світоча» до укриття. Після коротких десяти дзвінків усі світочани разом з учителями та працівниками гімназії протягом 15 хвилин спустилися до укриття «Світоча», де начальник штабу ЦЗ гімназії Худяков Олександр Васильович перевірив присутність класів та наявність у них всіх необхідних речей.

Такі навчання є актуальними на сьогоднішній день, тому адміністрація «Світоча» і надалі проводитиме заходи, спрямовані на ознайомле
...
Читати далі »
|
У «Світочі» стартував благодійний проект «Загальна справа України». Протягом лютого-березня у рамках проекту планується збір речей та продуктів для українських військових, благодійний ярмарок та концерт, збір макулатури.




З 16 по 20 лютого учнями та їх батьками вже було зібрано чимало продуктів харчування: круп, консервації, сала, консерв, згущеного молока, печива, цукерок, засобів особистої гігієни,
...
Читати далі »
|
У середу 18 лютого під час проведення традиційних виховних годин світочани продовжили розглядати актуальні для сучасної молоді питання, що стосуються здорового способу життя.

5-ті класи підготували спільний захід на тему «Відповідальна та безпечна поведінка», де разом розібралися у нюансах цієї проблеми. У 7-А класі цього разу було зосереджено увагу саме на проблемі здорового харчування та визначено, які продукти є ворогами для людини, а які – друзями. Також вичерпну інформацію з теми «Абетка харчування» можна було отримати на виховній годині 2-Б класу, куди в якості гостей були запрошені учні 2-А. Учні 3-х класів навіть переглядали мультфільми, які пропагують здоровий спосіб життя. Про збереження свого здоров’я, але у небезпечних ситуаціях, говорили учні 10-Б класу
...
Читати далі »
|
В рамках місячника «За здоровий спосіб життя» у гімназії були проведені лекції з актуальних для молоді питань. 16 та 17 лютого для учнів 8-11 класів бесіди проводили лікар-гінеколог, лікар-уролог та лікар-нарколог Вільнянської ЦРК.


|
Особливі умови, в яких може опинитися людина, як правило, викликають у нього психологічну та емоційну напруженість. Як наслідок, у одних це супроводжується мобілізацією життєвих внутрішніх ресурсів, у інших - зниженням або навіть зривом працездатності, погіршенням здоров'я, фізіологічними і психологічними стресовими явищами. Залежить це від індивідуальних особливостей організму, умов праці та виховання, обізнаності про події, і розуміння ступеня небезпеки.
У всіх важких ситуаціях вирішальну роль відіграє моральна загартованість та психічний стан людини. Вони визначають готовність до усвідомлених, впевнених і розважливих дій у будь-яких критичних моментах. Стихійні лиха, великі аварії і катастрофи, їх трагічні наслідки викликають у людей велику емоційну збудженість, вимагають високої морально-психологічної стійкості, витримки і рішучості, готовність надати допомогу постраждалим, врятувати матеріальні цінності.
...
Читати далі »
|
Що ускладнює адаптацію дитини до нових умов навчання?
1. Протиріччя та неузгодженість вимог різних педагогів. До школяра вперше ставлять багато вимог. І він повинен навчитися враховувати ці вимоги, співвідносити їх одне з одним, долаючи пов’язані із цим труднощі, тому що ці вміння необхідні у дорослому житті.
2. На п’ятикласника обрушується потік інформації, насичений термінами, незрозумілими словами. Вихід простий; поясніть дитині, що неповне, неточне розуміння слів нерідко лежить в основі нерозуміння шкільного матеріалу і в зв’язку з цим необхідно звертатися до довідників, словників.
3. У п’ятому класі багато дітей відчувають самотність, тому
...
Читати далі »
|
Як Ви думаєте, чому першокласникам не ставлять оцінки?
Перший рік навчання - період адаптації школяра до нового кола спілкування, до нового укладу життя, до збільшення фізичного та емоційного навантаження. Щоб у дитини не сформувався комплекс неповноцінності через низку невдач, протягом першого року навчання старанність першокласників і їх успішність оцінюється виключно у словесній формі без застосування 12-бальної системи.
Звикання до школи - тривалий індивідуальний процес. Згідно зі статистикою, тільки 50% дітей адаптується до нових умов і вимог протягом півроку. Другий половині потрібно більше часу. Від чого залежить тривалість адаптації? Перш за все, від того, чи була дитина психологічно готова до школи, а також від її стану здоров´я та рівня розвитку.
Батькам першокласників слід розуміти, що адаптація до школи - це процес бага
...
Читати далі »
| |
| |
 | |  |
|
|
Свята та події |
|
 |
|
|
|