Наш девіз: "За здоровий спосіб життя!”
У гімназії з 2001 року як єдине ціле створена соціально-психологічна служба, до складу якої входять соціальний педагог Маргес Наталія Геннадіївна та практичний психолог Ворожейкіна Яна Олександрівна.
Служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання.
Мета: сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку роботу переваг здорового способу життя, формування принципів здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
Служба гімназії сприяє повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі, створює умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; забезпечує індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення; здійснює профілактику та корекцію відхилень в інтелектуальному і особистісному розвитку дитини.
В цьому році консультації найчастіше надавалися учням з приводу професійного самовизначення, статевого розвитку, розвитку здібностей, інтелектуального розвитку та з особистих питань. Вчителі консультувалися з приводу результатів діагностики, девіантної поведінки учнів в школі, сімейного виховання та з особистих проблем учнів. Частіші та різноманітніші за тематикою стали консультації батьків. Зокрема батьків цікавлять психологічний та інтелектуальний розвиток дітей, виховна робота в певних ситуаціях, стосунки дітей в колективі та інше. В цьому році консультації найчастіше надавалися учням з приводу професійного самовизначення, статевого розвитку, розвитку здібностей, інтелектуального розвитку та з особистих питань. Вчителі консультувалися з приводу результатів діагностики, девіантної поведінки учнів в школі, сімейного виховання та з особистих проблем учнів. Частіші та різноманітніші за тематикою стали консультації батьків. Зокрема батьків цікавлять психологічний та інтелектуальний розвиток дітей, виховна робота в певних ситуаціях, стосунки дітей в колективі та інше.
В цьому році консультації найчастіше надавалися учням з приводу професійного самовизначення, статевого розвитку, розвитку здібностей, інтелектуального розвитку та з особистих питань. Вчителі консультувалися з приводу результатів діагностики, девіантної поведінки учнів в школі, сімейного виховання та з особистих проблем учнів. Частіші та різноманітніші за тематикою стали консультації батьків. Зокрема батьків цікавлять психологічний та інтелектуальний розвиток дітей, виховна робота в певних ситуаціях, стосунки дітей в колективі та інше.
Частота звертань вчителів з наступних питань впродовж року: - з професійних проблем педагогів – 12, - запрошення до класу для роботи з учнями – 46, - запрошення на батьківські збори – 9. У своїй роботі Наталія Геннадіївна використовує ІКТ. Для учнів проводяться такі методики: · Методика психологічної культури. · Діагностика мотивації навчання. · Діагностика якості освіти. · Багатофакторний особистісний опитувальник. Мета діагностики: підвищення якості освіти у закладі. Соціальний педагог гімназії Маргес Н.Г. відповідає за облік дітей і підлітків, закріпленої за гімназією територією та вносить відповідні дані до програми «Курс:Школа» і формує звіт 77-РВК. Звіт здається на ІСУО Запорізької області. ![]() ![]() Маргес Н.Г. та Ворожейкіна Я.О постіно використовують ІКТ для своєї роботи.
|
|