Ціннісне ставлення до мистецтва
Початкова школа
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та мистецтві:
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
 -         вміння відчувати і розуміти художні образи;
 -       навичок виконувати творчі завдання;
 -       перелік рекомендованих екскурсій до природних та культурних об’єктів, включених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
Основна школа
5-7 класи
Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:
- пізнавального інтересу до мистецтв, їх взаємодії та взаємозв’язку;
 -         навичок аналізу та сприймання художніх творів;
 -         здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
 -         художньо-естетичних смаків, почуттів і культури мислення та поведінки.
- пізнавального інтересу до мистецтв, їх взаємодії та взаємозв’язку;
8-9 класи
Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:
- здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
 -         здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
 -         потреби у спілкуванні з мистецтвом;
 -         системи мистецьких знань, понять, термінів,тлумачень.
- здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
Старша  школа
 Сформованість естетичної культури особистості, художньо-естетичних цінностей , створених світовою культурою, цінностей інформаційної культури:
- здатності до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
 -         навичок створення та реалізації мистецьких проектів як основи творчого самовираження і самоствердження особистості;
 -         розуміння художніх шедеврів, вміння вирізняти цінності та квазіційності   (піднесене і потворне);
 -          оволодіння інформаційно - комунікативними технологіями.
- здатності до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
Проведені заходи:





