Ціннісне ставлення до праці
Початкова школа
Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини:
- уявлення про типи професій;
 -         вміння і навички само обслуговуючої праці;
 -         повага до людини праці;
 -         почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дбайливості, дисциплінованості, старанності, наполегливості.
  
- уявлення про типи професій;
Основна школа
5-7 класи
Сформованість потреби в праці:
- значущості суспільно корисної праці;
 -         навичок самообслуговування, ведення домашнього господарства,
 -         вміння доводити справу до логічного завершення.
- значущості суспільно корисної праці;
8-9 класи
Сформованість поняття професійного самовизначення:
- позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості;
 -         здатності до усвідомленого вибору майбутньої професії в ім’я національного державного інтересу;
 -         соціальної значущості праці в житті людини, естетики та культури праці в традиціях українського народу;
 -         вмотивованості, цілеспрямованості, організованості, кмітливості, працьовитості;
 -         проектування професійного становлення.
- позитивно-емоційного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості;
Старша школа
 Сформованість готовності до творчої праці:
- навичок колективної трудової діяльності;
 -         корпоративної культури особистості, основ наукової організації праці;
 -         основ ділової етики, інформаційно-комунікативних технологій;
 -         основ економічних законів розвитку  суспільства;
 -         уміння будувати професійну кар’єру в умовах системних знань;
 -         креативності, ініціативності, ерудованості, правосвідомості, працездатності.
- навичок колективної трудової діяльності;
Проведені заходи:





