1. Не стримуйте розкриття
потенційних можливостей психіки.
2. Уникайте однобокості в
навчанні та вихованні.
3. Не позбавляйте дитину
ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості,
емоційності.
4. Допомагайте дитині в
задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага до себе
і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами,
проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.
5. Залишайте дитину на
самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете
своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.
6. Підтримуйте здібності
дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки
творчих спроб дитини.
7. Будьте терпимими до ідей,
поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому,
що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу,
підказки.
Психолог гімназії Рогатіна Я.О. |