07 травня 2014 року у Вільнянській гімназії «Світоч» був проведений педагогічний консиліум з проблеми: «Підсумки адаптації учнів 1-х, 2-х, 5-го класів у ході впровадження нових Державних стандартів освіти».

У ході роботи пройшло ґрунтовне обговорення проблеми у колі професійних спеціалістів з метою окреслення прогалин, причин та визначення можливих шляхів корекції ходу адаптаційного періоду у 2014-2015н.р.
Склад педагогічного консиліуму:
- Адміністрація на чолі з директором Стефаненко Т.В.;
- Класоводи 1-х, 2-х класів, класний керівник 5-го класу.
Інформацію до виступів підготували:
Тільчарова Н.О., Остапенко О.С., Рафа І.А., Шкарупа Л.В., Шаповалова Л.М. за схемою:
Реальна картина адаптації.
- Недоліки, прогалини проблеми з приведенням конкретних фактів.
- Практичний психолог – Рогатіна Я.О. – Аналіз психологічного супроводу.
- Логопед – Пархоменко Н.О. – Результати корекції мовленнєвих навичок.
- Медична сестра – Яценко О.О. – Підсумки впровадження здоров’язбережувальних технологій в роботі класоводів, класних керівників та вчителів-предметників (висвітлення ступеню оздоровчої діяльності).
- Соціальний педагог – Маргес Н.Г. – Висвітлення проблеми протидії насильства в сім’ї.
- Директор гімназії – Стефаненко Т.В. – Про вплив створених умов на хід успішної адаптації.
- Заступник директора - Губська С.І. – Про виконання вимог нових Державних стандартів.
- Заступник директора - Бредун І.О. – Взаємозв’язок школи і сім’ї у створенні виховного середовища в рамках програми «Основні орієнтири виховання».
- Заступник директора - Вайновська М.К. – Науково-методичні рекомендації щодо забезпечення успішного адаптаційного періоду на 2014-2015 навчальний рік.
- Обговорення узгодженості та наступної корекції системи заходів на новий 2014-2015 навчальний рік.
Рішення педагогічного консиліуму:
- Удосконалювати організацію якісного навчально-виховного процесу в 1, 2, 5 класах за новим Державним стандартом. Постійно
- Удосконалювати індивідуальну роботу з учнями та батьками. Постійно
- Урізноманітнювати форми адаптації в умовах оцінювання учнів 2-х класів відповідно до критеріїв. Постійно
- Продовжувати згуртування класних колективів за шляхом родинних свят, враховуючи індивідуальні особливості учнів; удосконалювати взаємини між учнями в класі. Постійно
- Удосконалювати методи профілактики дезадаптації та посилити контроль над проходженням етапу адаптаційного періоду. Постійно
- Поглибити корекцію мовленнєвих навичок учнів 1-4 класів. Постійно
- Продовжувати роботу по попередженню насильства в сім’ї, шляхом пропедевтичної роботи з батьківською громадськістю. Постійно
- Посилити контроль за спостереженням стану здоров’я, упроваджувати здоров’язбережувальної технології. Постійно
- Забезпечувати науково-методичний супровід у викладанні навчальних предметів з метою успішної адаптації учнів 1, 2, 5 класів. Постійно
- Впроваджувати педагогічні консиліуми в практику освітньої системи гімназії.
Інформацію надала Вайновська М.К. |