Вівторок, 02.06.2020, 02:29
Головна Реєстрація Вхід
Новини СВІТОЧА
БУЛІНГУ — НІ! [4]
ПЕРШОКЛАСНИКУ 2019 [1]
Інформація для батьків, чиї діти стануть першокласниками у 2019 році.
Навчання [158]
Наукова діяльність [90]
Виховні заходи [431]
Конкурси [149]
Соціально-психологічна служба [148]

Перехід на сайти:





















Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2015 » Травень » 22 » Педагогічні читання «Школа радості» В.О.Сухомлинського, присвячені Дню науки»
10:12
Педагогічні читання «Школа радості» В.О.Сухомлинського, присвячені Дню науки»

 

18 травня 2015 року у гімназії «Світоч» пройшли педагогічні читання «Школа радості» В.О.Сухомлинського, присвячені Дню науки». У цей день Президент наукового об’єднання учнів (НОУ) Пархоменко Дар’я і член вченої ради гімназії Пархоменко Діана вітали педагогічний колектив, директора гімназії Стефаненко Т.В із Днем науки. Трудовий колектив, кафедра управління на чолі з директором, наукове об’єднання учнів, вчена рада гімназії вітали з Днем науки заступника директора з НМР, кандидата педагогічних наук, доцента Вайновську М.К.

 

 

Фотоальбом "Педагогічні читання"

Роботу відкрила директор гімназії Стефаненко Т.В., яка окреслила, що головне завдання педагогічного колективу є:

  • Гармонія творення  Людини;
  • вивчення науки про виховання Людини;
  • осявання кожного гімназиста, щоб творити в ньому Людину.

На педагогічних читання була присутня методист районного відділу освіти Бондаренко І.Ж.

У роботі взяли участь представники освітнього округу КДНЗ №6 на чолі з вихователем-методистом Полянською Ю.М.

Педагогічні читання готувала навчально-методична кафедра (НМК) вчителів початкових класів на чолі з керівником Діденко З.М. та її заступником Тільчаровою Н.О. за тематикою:

1.  Шляхи проектування людини у «Школі радості» за В.О.Сухомлинським (Н.О.Тільчарова)

2.  Художні твори В.О.Сухомлинського для дітей як джерело розвитку особистості молодших школярів на уроках читання (Л.О.Шкарупа)

3.  “З досвіду роботи читального залу фонду В.О.Сухомлинського” (І.А.Рафа)

4.  Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В.О.Сухомлинського (О.С.Остапенко)

5.  Виховання громадянина в педагогіці В.О.Сухомлинського (В.В.Кузьменко)

6.  Виховання доброти у дітей молодшого шкільного віку за ідеями В.О.Сухомлинського (Н.В.Левітан)

7. “Про родинне виховання за літературною спадщиною В.О.Сухомлинського” (З.М.Діденко)

Перед початком педагогічних читань Вайновською М.К. була  прочитана «Молитва за Василя Сухомлинського» (за Галиною Сагач, професором риторики).

У ході роботи педагогічних читань пройшов акмеологічний практикум, працювала  експертна група, до складу якої ввійшли керівники навчально-методичних кафедр (НМК). Були виконанні такі завдання:

Завдання 1

Побудувати модель “Материнська школа” у гімназії “Світоч”

Завдання 2

Створити проект “Шляхи проектування Людиини у “Школі радості” за В.О.Сухомлинським”

Представники експертної групи озвучили вибудувані моделі та проекти.

На заключному етапі Вайновською М.К. були підведені підсумки і надані «Методичні рекомендації побудови вчителем навчально-виховного процесу на гуманістичній основі»:

1. Формування цілей та завдань.

2. Мотивація.

3. Урахування ціннісного змісту.

4. Створення моделі духовного спілкування.

5. Стимулювання духовно-практичної діяльності учнів.

6. Діалогова взаємодія.

7. Спонукання до наслідування ціннісно-смислових утворень.

8. Вмотивованість узгодження власних дій із вимогами партнерів у спільній взаємодії.

9. Забезпечення рівноправного партнерства.

10. Запобігання проявам деструктивної (руйнівної) поведінки.

11. Утворення духовного досвіду.

12. Визначення способів, видів, форм впливу на духовний розвиток особистості.

13. Формування морально-духовної свідомості учня, спрямування на позитивні вчинки.

Вказані основні функції педагога-гуманіста:

1.Виховання гуманної особистості (щирої, людяної, доброзичливої, милосердної).

2.Здатність до переоцінки всіх компонентів педагогічного процесу.

3.Усвідомлення людинотворної функції гуманізації.

4.Розуміння особистісних цілей, запитів і інтересів.

5.Створення максимально сприятливих умов для розкриття й розвитку здібностей і обдарувань дитини.

6. Забезпечення формування відносин співробітництва між учасниками педагогічного процесу.

7.Виховання в учасників педагогічного процесу емоційної культури взаємовідносин.

8.Повага до особистості дитини.

9. Довіра до особистості дитини.

Буклет "Педагогічні читання"

Категорія: Наукова діяльність | Переглядів: 591 | Додала: Світоч2004 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Перехід на сайти:





























Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Архів записів

Вільнянська гімназія "Світоч". Адміністратор сайту Михайленко Н.І. © 2020 Створити безкоштовний сайт на uCoz